;22 532 71 92  22 532 71 94

NOWE NARZĘDZIE DO PLANOWANIA ZDROWEJ DIETY!

08 listopadaa 2017

PG baner aktualnoscNa stronie PlanujeGotuje.pl zgromadziliśmy wszystkie przepisy AKTYWNIE PO ZDROWIE. Już teraz możesz stworzyć swój własny jadłospis nawet na 7 dni, a kreator sam podliczy kaloryczność posiłków, zawartość białka, tłuszczu, witamin i składników mineralnych.

Chroniczne zmęczenie, brak energii, bóle głowy i stawów – brzmi znajomo? Te dolegliwości nie zawsze wiążą się tylko ze stresem, przepracowaniem i zanieczyszczeniem powietrza. W wielu przypadkach mogą być efektem złej diety. Czy zaspokojenie głodu „byle czym” idzie w parze z dostarczeniem organizmowi odpowiednich składników odżywczych? Nie. Większość Polaków nie wie jak się odżywiać i nie ma dostatecznej wiedzy ani czasu, by przygotowywać pełnowartościowe posiłki.

Od teraz strona internetowa PlanujeGotuje.pl podpowie jak to zrobić. To właśnie tam znajdziecie blisko tysiąc przepisów z podliczoną wartością odżywczą i kalorycznością, a do tego kreator jadłospisu umożliwiający skomponowanie własnej diety i pobranie gotowej listy zakupów.

 

PlanujeGotuje.pl to serwis internetowy, gdzie znajdziemy blisko tysiąc przepisów, które możemy filtrować zarówno pod kątem posiłków (śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja), jak i ulubionych składników (np. kasze, ziarna, ryby, warzywa, owoce, drób). W dziale „Fit” znajdziecie posiłki wegetariańskie, wegańskie, bezmleczne, bezglutenowe oraz specjalnie skomponowane diety 1500, 1750, 2000, 2500 kcal przygotowane przez ekspertów – dietetyków.

Najważniejszy jest jednak kreator jadłospisu, czyli narzędzie umożliwiające komponowanie własnej diety z wybranych posiłków dostępnych na stronie lub w aplikacji. Po „przeciągnięciu” wybranych dań w konkretne miejsca w kalendarzu (poniedziałek, wtorek, środa, czwartek itd.) otrzymujemy dzienne i tygodniowe podsumowanie kalorii i wartości odżywczej oraz gotową listę zakupową, potrzebną do przygotowania potraw. Nasz zdrowy i zbilansowany kalendarz możemy dowolnie edytować, dodając i usuwając różne dania. Możemy w każdym tygodniu jeść takie same posiłki lub tworzyć zupełnie nowe jadłospisy!

Do góry